Har glömt att skriva om Dansens dag :P Skriver den nu ;)

Dansens dag! :)

Idag skulle Sandra, jag, Nicole, Leila och Melissa dansa vid Flunsåsparken :) Först kom det några som skulle dansa någon pirat dans, sen disco dans, sen en street dans, sedan kom Spökligan, sedan Sandras grupp. När allt var klart, skulle Sandra, jag, Melissa, Nicole och Leila dansa den dansen vi hade lärt oss. Så vi gick upp på scenen och dansade den, men det var några mer oxå som dansa den ;) Senare åkte alla vi till Burger King och köpte varsin meny. Senare gick vi runt lite på Backaplan och tittade runt, sedan åkte vi hem, så åkte Sandra och Leila hem till Melissa, så åkte Jag hem till Nicole. Sedan när jag var hemma hos Nicole så sa hennes mamma att jag var tvungen att gå hem för att hon skulle städa sitt rum (Nicole.) Så jag ringde Sandra och frågade om jag kunde vara med dom, det fick jag. Så jag åkte upp dit. När jag var framme spelade alla vi 3 "diamantspelet" som det kallas, och sedan ringde vi "heta linjen", fan va kul det var!!!! ;) hahahahaah :P <3 Men måste dra nu, ska se på TV lite :)

puzz<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0