Har glömt att skriva om festivalen som var den 30/4-10 :)

Festivalen! :D

Sandra, Fanny och jag skulle till en festival där det fanns ett disco oxå. Först gick vi in o skullefå ett prov om vi hade druckit någon drog innan, men det hade vi inte xD haha XD sedan kom vi fram för att lämna biljetterna och så fick vi en stämpel på handen ;) När man hade fått det skulle man få ett nummer och hänga sin jacka på det numret, så man vet vilken som är vilkens, så jag fick nummer "145", det kanske inte är så intressant :P sedan gick vi in i discot och började "Shayka loss" (stavning):P Sedan kom det massa tävlingar på scenen, sedan sjöng många hårdrocksband, och sedan kom Erik Grönvall, alla var helt galna, jag stod typ längst fram, och alla bara knuffades, för att dom skulle komma längst fram, men jag knuffade tbx. :P Han var sååå bra. Men som sagt vi hade sååå kul den dagen!! :D Jag kom typ hem vid halv 12. Sedan skulle jag äta och titta på TV, och sedan lägga mig. Men det var den roliga dagen, jag vill GÄRNA göra om den! :)
Men måste dra nu :)

Puzz <3

(här komr några bilder)



Erik Grönvall :D



Erik Grönvall :D



Erik Grönvall :D



Erik Grönvall :D


Det var några bilder på Erik Grönvall ;) <3

Kommentarer
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar. men annars så vill jag tipsa om en tävling på min blogg där man kan vinna en design.



Om du är intresserad så hör av dig :)

kram //Thepriceoflove

2010-07-13 @ 20:15:37
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/
Postat av: Conradkaroline

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-01-05 @ 10:34:49
URL: http://conradkaroline.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0