Tisdag 04-05-2010

Hej alla bloggläsare! :)

Idag har jag varit i skolan och haft trök. Efter skolan skulle Sandra ta hål i örat, så gick jag hem och duschade och sedan tittade jag lite på tv, och gjorde sedan läxan (engelskan.) Sedan satte jag mig här, jag började lite och logga in på bdb , facebook, msn, bloggen och lite annat :P Hehe ;D Detta är mitt första inlägg så jag kan nog bjuda på en bild på mig ;) Jag tog bort min förra blogg för att jag inte var så aktiv på den :P  Men på denna ska jag vara det :D Hehe ;) Idag fick vi reda på vårat resultat på SO idag, vi hade ett prov, och jag fick 8 / 35 , det var väl bra ;) Hahah (inte direkt) :P men det var faktiskt ett oförberett prov ;P Så det var nog orsaken, och jag skyller inte på det nu, men det är sant. Imorgon börjar jag 09:05 och slutar vid 14:50, det är en ganska lång dag, men vi har 2 håltimmar. Jag kommer nog att skriva ett inlägg imorgon med, så vi hörs då, för nu ska jag fortsätta att hålla på med datan lite i bara 5 min, för jag ska äte lite oxå, men vi hörs av :) Just det , här har ni bilden på mig ;)

Puss <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0